Q&A

Ce este ModernLiving?

ModernLiving este un magazin dedicat articolelor home&deco: piese de mobilier, decoratiuni si covoare. Magazinul se regaseste in mediul online pe www.modernliving.ro dar si ca showroom pe Strada Lunga nr. 9, Sibiu. Produsele comercializate de ModernLiving sunt importate din tari europene.

Cum se face plata?

Plata se poate face prin 4 modalitati: 

  • Cash in showroom-ul  ModernLiving de pe strada Lunga nr. 9, Sibiu;
  • Cash la livrare;
  • Prin banca in conturile ModernLiving sau prin online banking.
  • Prin intermediul cardului bancar, direct pe site

Cand, cum si in cat timp se face livrarea?

Livrarea produselor se face in functie de disponibilitatea acestora. In general produsele aflate in showroom se pot expedia in 24 sau 48h. Termenul de livrare aferent produselor pe comanda, este afisat pe pagina fiecarui produs in parte. Livrarea se face prin mijloacele de transport proprii, prin parteneri sau prin curier rapid. Livrarea va fi confirmata si stabilita telefonic.

Produsele pot fi achizitionate si cu factura pe firma?

Da. La finalizarea comenzii clientul are posibilitatea sa furnizeze datele de facturare ale firmei.

Cum pot returna un produs?

Clientul are dreptul la retur, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea produsului. Pentru returnarea produsului este necesara completarea formularului de retur de la sectiunea “Retur” aflata in josul paginii principale a site-ului Du’Monde (www.modernliving.ro). Ulterior clientul va fi contactat in termen maximum de 72h de operatorii Du’Monde, in vederea stabilirii modalitatilor  de retur, in functie de produsul sau produsele returnate.

Rambursarea contravalorii returului se va face in termen de maximum 14 zile lucratoare de la returnarea produsului/produselor, doar in contul bancar personal al cumparatorului.

Cum procedez in situatia in care am primit un produs deteriorat sau incomplet?

In sistuatia in care un produs a fost livrat deteriorat sau incomplet, este necesara trimiterea unui e-mail constatator pe adresa de e-mail: reclamatii@modernliving.ro cu poze si explicatii care sa demonstreze gradul de deteriorare si sa evidentieze clar partea/partile deteriorate ale produsului. Dupa trimiterea e-mailului de catre client, Du’Monde va reveni catre acesta cu solutionarea problemei.

Doresc sa comand un produs tapitat (canapea, coltar, pat), pe un alt material decat cel din poza de pe site. Cum procedez?

Produsele tapitate se pot comanda si pe alte materiale sau culori decat cele afisate in imaginile de prezentare. Materialele si culorile disponibile se pot descarca din pagina fiecarui produs. Pentru materiale preferentiale se percepe o taxa suplimentara afisata la descriea fiecarui produs in parte.

Produsele de pe site se pot comanda si pe alte dimensiuni decat cele afisate in pagina produsului?

ModernLiving nu poate oferi aceasta posibilitate. Produsele afisate pe pagina oficiala ModernLiving nu pot fi comandate pe alte dimensiuni.

Exista posibilitatea sa existe intarzieri la livrarea produselor pe comanda?

ModernLiving incearca respectarea  termenului de livrare aferent fiecarei comenzi in parte. Din motive auxiliare exista posibilitatea ca termenul de livrare specificat intitial sa nu poata fi respectat. Orice intarziere va fi comunicata clientului de catre ModernLiving.

Ce sa fac daca trebuie sa primesc o comanda expediata prin curier rapid, dar aceasta nu mai ajunge?

O comanda expediata prin curier rapid are termen de livrare maximum 48h din momentul in care este preluata din depozitul ModernLiving. In cazul unei intarzieri va rugam sa ne contactati pentru a lua legatura cu firma de curierat.